første norske tillegg - Reisverslag uit Porsgrunn, Noorwegen van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu første norske tillegg - Reisverslag uit Porsgrunn, Noorwegen van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

første norske tillegg

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

05 September 2012 | Noorwegen, Porsgrunn

LS.
Zie hier de eerste update vanuit Noorwegen.
Als ik nu op het balkon zit voor het appartement en dan helemaal in de hoek dan heb ik ontvangst met de WiFi :) Het werkt, daar ben ik dankbaar voor.

De reis was snel en goed. Paar uur geslapen in de buurt van Aabenraa Denemarken. En daarna natuurlijk veel te vroeg bij de ferry.

In Porsgrunn was het even nog spannend men was even vergeten dat ik er vandaag al was. Maar alles is toch goed gekomen.

Vandaag zal niet zo nuttig meer zijn denk ik straks nog een beetje inkopen doen en rondkijken. Volgende week hoop ik ontmoetingen te hebben met potentiële werkgevers.

God is in controle ;)
Shaloom

  • 05 September 2012 - 12:30

    Constant:

    Veel sterkte man!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Porsgrunn

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 18133

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: