4-9-12 - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu 4-9-12 - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

4-9-12

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

31 Augustus 2012 | Nederland, Muiden

LS.

Dat is de datum. Dan vertrekt de ferry Hirtshals - Larvik met mij aan boord. Deo Volente natuurlijk. Want ik heb de illusie van controle al opgegeven. :)

Ja ik vind het spannend, ik ga mijn gezin missen vrienden missen de kerk missen.
Maar ik ga het ook leuk vinden. Nieuwe vrienden maken, nieuwe kerk leren kennen. Nieuwe plaatsen zien. Nieuwe sferen opsnuiven... En vast nog veel meer nieuws.

Volgende week is dus daar het afscheid. Ik heb al van veel dingen afscheid genomen. Al een aantal dingen voorlopig voor de laatste keer gedaan en plekken voorlopig voor de laatste keer gezien.

Ik ben erg nieuwsgierig wat God heeft klaargezet voor ons in Noorwegen. Ik ga 'gewoon' en stap zetten in vertrouwen op God en Zijn plan...

Volgende week dan een Noorse update.

Shaloom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Muiden

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 18144

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: