Komende September - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu Komende September - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

Komende September

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

29 Juli 2012 | Nederland, Muiden

LS.

Wat zijn jullie plannen? Wat ga je doen? Heb je al een huis? Waar ga je nou precies heen? .... Enz :)

Leuk te merken dat er vele mensen betrokken zijn en interesse hebben in onze plannen.

Dus antwoorden?
Ons plan? Gods plan volgen. Waar dat heen gaat? Ik heb geen idee.
Wat ga ik doen? Iets nieuws, op een plek die ik nog niet echt ken bij mensen die ik nog niet allemaal heb ontmoet.
Een huis heb ik dus nog niet, daar ik niet weet waar we heen gaan. Dat beantwoord dan weer de laatste vraag in het rijtje...

Hebben we een planning? Ja die is er wel. Ongeveer. Ik heb geld gespaard en ik kan er een poosje tussen uit zonder dat we zonder brood komen te zitten.
En dat is dan ook wat ik ga doen.
Komende September ga ik alleen naar Noorwegen. Daar ga ik in eerste instantie een drietal opties af van mensen die mij toezeggingen hebben gedaan in de vorm van een baan. In die weken dat ik daar ben moet er dus een van deze toezeggingen hard gemaakt worden. Dan kan ik daar in de buurt een huis gaan zoeken en de school voor de heren.

Komende september wordt dus interessant. Wat gaat er komen en waar.

Shaloom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Muiden

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 18136

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: