Nog een week :) - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu Nog een week :) - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

Nog een week :)

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

03 Oktober 2012 | Nederland, Muiden

En toen? Nog een week en dan zit ik weer op de boot.
10-10-12. om 1400 vertrekt de boot. Deze keer neem ik de lange tocht van Kiel naar Oslo. 20uur varen. Leek mij wijs omdat ik deze rit maak me aanhanger en ik rij in mijn eentje. 540km in plaats van de 950 naar Hirtshals.

Maandag de 15e is dan mijn eerste echte werkdag in loondienst. Ik had natuurlijk in september daar al wat gewerkt maar nu dan in dienst.

En het vervolg?
Ik heb nu een contract tot december. Als NLI dan rond komt is er minimal een jaar werk. Dan gaan Rita en de jongens ook naar Noorwegen. Lukt het niet dan is het een leuke winter periode geweest en ben ik in januari weer thuis in Muiden.
Ons huis in Muiden mag ik een jaar aanhouden.
Een huis huren in Noorwegen gaat ook voor een jaar.
Dit geeft ons als gezin een jaar om daar goed te ervaren en te kijken of het past. Doet het dat niet hebben we dus nog de tijd om terug te keren.

Het gaat dus echt los nu. Ik ga er weer heen, heb er zin in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Muiden

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 18126

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: