Afgelopen 2week - Reisverslag uit Ulefoss, Noorwegen van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu Afgelopen 2week - Reisverslag uit Ulefoss, Noorwegen van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

Afgelopen 2week

Door: Wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

15 December 2012 | Noorwegen, Ulefoss

De afgelopen 2weken…

Ik had vorig weekend even geen tijd voor een update. Ik was in Nederland voor een weekendje. We hadden sinterklaas en zondag heeft Casper zich in Hilversum laten dopen. Was erg tof om bij te zijn had het nooit willen missen. Gaaf van hem om deze dagen zo jong radicaal te kiezen voor Jezus. Erg dapper van hem.

De vorige week was wat werk betreft lekker rustig. Wat klussen afgemaakt en afgerond en donderdag vroeg naar huis om vrijdag om 5u te vertrekken naar NL. Om er donderdag achter te komen dat de vlucht vertraagd was omdat er sneeuw lag op schiphol… ik ben vroeg vertrokken naar Torp Airport en onderweg kreeg ik een sms dat de vlucht was geannuleerd. Uiteindelijk ben ik via Trondheim naar Amsterdam gegaan. Niet om 8:20 aangekomen maar om 19:45… En bij het uitstappen op Schiphol was er geen sneeuw, was +4Celcius was wel grappig. Hier hebben ze in Stavanger 70cm sneeuw en iedereen gaat nog gewoon aan het werk, wel met de bus maar het leven gaat door.
Dat merk ik wel nu in Noorwegen het geeft een beetje meer perspectief om de rest. Nederland is niet het midden van de aarde.

Deze week was zover ook wel rustig. Wel veel werk en veel klussen die graag nog even af moeten voor de kerst… Dus ik denk dat er wel veel gedaan moet worden de komende week. Ik ben gister begonnen met een keuken renovatie. En de oude keuken past misschien wel hier in Ulefoss. Is een puntje van overleg met de huiseigenaar.

De verhuizing komt ook dichterbij. Ik dacht een verhuis wagen te hebben gehuurd en bij het afhandelen van de details bleek de bus, logisch voor Noorwegen, op spijkerbanden te rijden. Die zijn in NL en DL verboden. De andere keus is dan zomerbanden, dat is nu in de sneeuw gewoon echt geen optie… Dus een andere zoeken. Toch een bus gehuurd in Nederland… Nu vlieg ik dus terug naar huis ben met de kerst thuis. Hoop nog wat verjaardagen bij te wonen en de kerst te vieren. Dan de bakwagen inpakken en na de kerst weer uitpakken in Ulefoss.

Het is nu ineens nog een week weg, eind volgende week zit ik weer in Muiden. Om dan 2 week later weer in Ulefoss te zijn. Voor een heel jaar in elk geval.
Als jullie ons adres willen in Noorwegen doe dan even een emailtje aub.

Hilsen, Wilfred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Ulefoss

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 18131

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: