groeten uit Muiden - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu groeten uit Muiden - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Wilfred Verschuure - WaarBenJij.nu

groeten uit Muiden

Door: Wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

22 December 2012 | Nederland, Muiden

Groeten uit Muiden.

Ik ben weer in Muiden. Deze keer met een verrassing voor de jongens, we hadden gezegd dat ik op vrijdag in de avond zou komen, ik was er stiekem donderdag morgen. Dat was wel leuk. Deze keer geen vertraging.
Is goed om weer samen te zijn.

Halve huis staat nu ingepakt, en de rest moet nog natuurlijk. Het is nog net leefbaar. Als ik er nu zo midden in zit snap ik niet zo goed hoe mijn ouders dat vroeger ongeveer elke 3 jaar hebben gedaan :) Wat een gedoe :)

De komende week word erg druk, dus bij voorbaat sorry als ik op de een of andere manier vergeet dat er iets belangrijks was. Ik merk nu al dat ik mensen vergeet terug te bellen en als een zombie door de super loop om te proberen te bedenken wat ik ook al weer nodig had.
Maandag ga ik dan de huurauto ophalen. Zoals vorige keer geschreven, toch in NL.

Dinsdag is het kerst en dat proberen we toch op een of andere manier in een betrekkelijke rust te vieren. En woensdag is het inpakken geblazen. Donderdag vanaf een uur of 10 is dan het echte werk. Als je nog verveeld en denkt niets te doen te hebben, vanaf 9:30 is er koffie met koek voor wie komt helpen.
Uiterlijk 20u moeten we dan weg rijden.

Gisteravond hadden Rita en ik het er zo nog eens over. We vinden het vooral leuk te merken dat er mensen zijn die oprecht vertellen dat ze ons gaan missen, en aan de andere kant ons helemaal gelijk geven dat we deze stap zetten.
Dat is erg mooi om te ontdekken ik vind het vaak ingewikkeld om te snappen wat iemand van mij vind en dan ga ik maar van het slechtste uit. Ben blij dat deze hele operatie mij op vele fronten laat zien dat ik fout zat. Ook al de verschillende reacties op mijn blog en FaceBook laten zien dat er mee geleefd word.

Dank jullie wel.
Wilfred

  • 28 December 2012 - 11:04

    Jeanne Nijhuis:

    Hallo Wilfred, Rita, Casper en Joram.

    Wij blijven jullie volgen via deze bloq.
    Een goede jaarwisseling en alle goeds voor jullie in Noorwegen. Ook voor Truus en Ger.

    Liefs, Henk en Jeanne.

  • 31 December 2012 - 11:15

    Janneke Verschuure:

    Hoi familie,

    Wij wensen jullie veel sterkte met de verhuizing en zeker wensen we jullie een goed gezond 2013 toe. Dat jullie plannen goed verlopen.

    Groetjes, tante Janneke en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Muiden

Noorwegen...

Verslag van onze emigratie.

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Verhuizen

08 Juli 2013

kleine update

23 Juni 2013

Even een update voor onze vakantie

06 April 2013

Met excuus ;)

22 Januari 2013

iets later dan bedoeld
Wilfred

LS In dit blog ga ik proberen onze verhuizing / emigratie proces naar Noorwegen te beschrijven. Veel plezier in het lezen hiervan. Wilfred

Actief sinds 01 Jan. 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 18128

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 30 November -0001

Noorwegen...

Landen bezocht: